.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!

*** شنیده ها حاکی است آخرین گزینه مطرح برای ریاست دفتر استاندار ایرج عاشوری مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری گیلان است.

*** شنیده ها حاکی است شهردار رشت خواهان برکناری مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری رشت شده است و گفته می شود قرار است کامران راد که خواهرزاده مرحوم آیت ا... احسانبخش است به این سمت منصوب گردد.

*** شنیده ها حاکی است اخیرا در سطح شهرستان تالش شبنامه ای با عنوان غیرت تالشیان توزیع گردیده است و در این شبنامه بر حفظ و حراست از منابع طبیعی ماسال تاکید شده است.

*** شنیده ها حاکی است یک عضو شورای شهر انزلی که در هنگام ثبت نام مدرک تحصیلی جعلی ارائه داده بود پرونده وی به دادگاه ویژه روحانیت استان ارجاع شده و با قرار وثیقه 30 میلیون تومانی در انتظار صدور نهایی رای دادگاه است.

*** شنیده ها حاکی است مظاهر زمانی بخشدار سابق خشکبیجار که قصد کاندیداتوری در شهرستانهای رودسر و املش را داشت اخیرا هیچگونه فعالیتی ندارد و بحث انتخاب وی بعنوان فرماندار املش هم کاملا منتفی شده است و گفته می شود وی قرار است بعنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شفت انتخاب گردد.

*** با توجه به اینکه قبل از انتخاب اعضای هیات نظارت هشتمین دوره انتخابات مجلس در گیلان از سوی شورای نگهبان ،بسیاری از کاندیداهای رد صلاحیت شده ادوار گذشته خواب های خوشی دیده بودند و شروع به فعالیت کرده بودند و لی با مشخص شدن ترکیب جدید دست از فعالیت کشیده و ترجیح دادند که وارد این عرصه نگردند.گفتنی است اعضای هیان نظارت را آقایان اشکوری ،کربلایی،جلوه،معتمد و اشجری تشکیل می دهند و آقایان پورعیسی و رحمدل از اعضای هیات نظارت دوره هفتم در این دوره حضور ندارند.

*** شنیده ها حاکی است یکی از معاونان سابق استاندار ی گیلان در حال راه اندازی دفتر استانی برای یکی از روزنامه های کثیر الا انتشار است و گفته می شود این روزنامه همسو با دکتر قالیباف شهردار تهران است و احتمالا برای انتخابات مجلس هشتم ساماندهی و در استانها فعال می گردد که در صورت ورود این چهره سیاسی تاثیرگذار در گیلان که برخوردار از نیرو های مجرب و قوی در سطح مرکز استان و شهرستانها است بسیاری از معادلات فعلی جریان اصولگرایی بر هم خواهد خورد.

*** شنیده ها حاکی است گروههایی که اخیرا در استان گیلان اعلام موجودیت کرده اند (جبهه سبز سازندگی-جبهه مدافعان سوم تیرو مجمع جوانان پشگام سازندگی )رایزنی هایی را برای انتخابات مجلس هشتم آغاز کرده اند و گفته می شود همسو با حزب موتلفه گیلان و جبهه اصولگرایان تحول خواه 1 و جبهه اصولگرایان اصلاح طلب گیلان از لیست مشترکی حمایت خواهند کرد .

*** شنیده ها حاکی است در هفته گذشته آقایان پاینده و زالفی از مدیران دولت اصلاحات و از عناصر موثر حزب مشارکت با استاندار گیلان ملاقات کرده اند و گفته می شود قرار است آقایان نور حسینی مسئول سابق روابط عمومی استانداری و عضو فعال سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و کاظم نصیرف دبیر جمعیت کارکنان دولت نیز با استاندار ملاقاتی داشته باشند.

*** شنیده ها حاکی است عبدالغفار شجاع نماینده رد صلاحیت شده انزلی و دبیر حزب همبستگی گیلان فعالیت گسترده ای را برای انتخابات مجلس هشم در انزلی شروع کرده و گفته می شود وی در برخی محافل اعلام کرده برای این دوره تائید صلاحیت خواهد شد و مشکلی ندارد.

*** شنیده ها حاکی است یکی از کاندیداهای موثر انتخابات شهرستان لنگرود در صدد راه اندازی سایت خبری تحلیلی تحت عنوان (لنگر نیوز )است و بزودی با یک تیم کاملا حرفه ای و رسانه ای شروع به فعالیت خواهد کرد.

*** شنیده ها حاکی است دوست جلالی فرماندار رودسر هم به جرگه احزاب پیوسته و بعنوان عضو شورای مرکزی جبهه اصولگرایان تحول خواه 2انتخاب شده است و گفته می شود اخیرا گروهی در صدد تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه شماره 2 گیلان هستند و در جلسه ای خودشان را بعنوان اعضای شورای مرکزی انتخای کرده اند و از آقایان دوست جلالی ،محسن نیازمند،محمود صابر همیشگی ،مهندس علیپور ،مهری ،سید حمزه موسوی و باقرزاده بعنوان اعضای شورای مرکزی این تشکل یاد می شود که در صدد یارگیری در شهرستانها هستند .

*** جمالی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گیلان با حفظ سمت طی حکمی از سوی استاندار بعنوان دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.

*** شنیده ها حاکی است علی رغم عضویت علومی مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان در جبهه متحد اصولگرایان گیلان اما گفته می شود وی همچنین در پشت پرده در حال ساماندهی ستادهای رایحه خوش خدمت (حامیان دولت) در سطح شهرستانها است و به احتمال قوی لیست جداگانه ای از سایر اصولگرایان منتشر خواهد کرد.

*** شنیده ها حاکی است اعضای خود ساخته جبهه متحد اصولگرایان گیلان اخیرا برای شرکت در جلسه ای به تهران فراخوان شده بودند و ظاهرا با توجه به اعتراضات گسترده احزاب و شخصیت های اصولگرای گیلان از این تشکل ،گفته می شود قرار است بزودی تیمی از شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان کشور به گیلان سفر کنند و مجددا نسبت به تشکیل جبهه فراگیر متحد اصولگرایان در گیلان اقدام کنند.

*** شنیده ها حاکی است شورای ائتلاف اصلاح طلبان گیلان به اتفاق آراء سید احمد حسینی معاون سیاسی –امنیتی دولت اصلاحات در استان گیلان را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان برگزیده است .حسینی هم اکنون رییس دانشگاه غیر انتفاعی دیلمان در لا هیجان است.

*** شنیده ها حاکی از آن است استاندار گیلان جهت پیگیری پرونده شهردار رشت به وزارت کشور رفته بود و به دنبال پادرمیانی جهت صدور حکم خاکسار از سوی وزارت کشور بود اما گفته می شود وزارت کشور به نظر قبلی خود تاکید داشته و خواستار معرفی فرد جدید از سوی شورای اسلامی شهر رشت بعنوان شهردار شده است .

*** شنیده ها حاکی است یکی از کاندیداهای احتمالی رودسر که در دوره هفتم رد صلاحیت شده بود ،اخیرا با حضور در بعضی جلسات از جمله در جمع نیروهای مشارکتی و ملی مذهبی رودسر بیاناتی داشته و گفته به احتمال قوی بنده و همفکرانم را در این دوره نیز رد صلاحیت می کنند ولی این باعث نمی شود که ما دست از فعالیت بکشیم و حتی بنده برای این دوره هم ثبت نام می کنم و اظهار داشته اگر همه اصلاح طلبان و نیروهای همفکر از بین کسانی که تائید صلاحیت خواهند شد روی یکنفر متمرکز شوند، مطمئنا پیروز میدان خواهند شد.

*** شنیده ها حاکی است آقای عبدالغفار شجاع نماینده سابق انزلی در تاریخ 14/7/86 در باشگاه شیلات انزلی از هواداران سابق و احتمالا جمعی از مخالفین خود جهت صرف افطار دعوت بعمل آورده و حدود 1000 نفر دعوت شده بودند که حدود 400 نفر شرکت کردند که حق شناس و نادم هم جزء دعوت شدگان بودند و گفته می شود مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان هزینه افطار شده است .

*** گفته ميشود :رحیم اسلامپرست که هر چند گاهی مطالبی واهی و کذب علیه درزی معاون سیاسی و امنیتی در نشریات استانی چاپ می کند و نخستین روزهایی که درزی معاون سیاسی شده ،تقریبا این نوع مطالب کم و بیش از سوی اسلامپرست مطرح می شود اما درزی هم طی نامه ای به سردبیر این نشریات نوشته و اعلام کرده در تمام سوابق اجرائی ،اداری و قضائی اینجانب ،کوچکترین محکومیتی حتی در حد جرم ،خلافی وجود ندارد و معلوم نیست که ایشان (اسلامپرست )به استناد حکم کدام محکمه قضائی ،چنین اتهاماتی را روا داشته است و گفته می شود درزی به همین خاطر از اسلامپرست در محاکم قضائی شکایت کرده است.

*** خانه احزاب گیلان بمنظور الفت بیشتر بین احزاب و تشکلهای اصلاح طلب و اصولگرا،برنامه شام و افطاری در تاریخ 14 مهرماه در رستوران مازیار در جاده رشت – انزلی برگزار نمود که طبق برنامه قرار بوده سید احمد حسینی به ایراد سخنرانی بپردازد از سویی دیگر هم حسن کربلایی سرپرست دفتر نظارت استان هم دعوت شده بود تا یک بحث راجع به احزاب داشته باشد که او این دعوت را نپذیرفت و گفته می شود به هرحال این افطاری و جلسه برگزار شد و احزاب اصلاح طلب به صورت فعال حضور داشتند و از جریان اصولگرا هم آقایان کوچکی نژاد و شفیعی (معاون آموزش و پرورش استان )شرکت کردند و حق شناس نماینده انزلی خود را به این جلسه رساند و زالفی و فیض ا.. حسینی از فرمانداران سابق هم تشریف داشتند.

*** شنیده ها حاکی است آقای کوچکی نژاد از کاندیداهای شهرستان رشت ،اخیرا در تلاش است تشکلهای اصولگرا را ساماندهی کرده و همراهی آنان را با خود جلب نماید .جبهه پیروان خط امام و رهبری که در گیلان شعبه ای نداشته اخیرا با همت وی راه اندازی شده و در یک جلسه ،افراد و اعضاء حاضر مسئو لیتهائی را بین خودشان تقسیم کردند تا خدای نکرده این مسئو لیتها به افراد خارج از جمع نرسد و دبیری این جبهه با کمک حاضرین به کوچکی نژاد رسید و گفته می شود شفیعی (معاون آموزش و پرورش استان ) بعنوان قائم مقام ،حسن روح (دبیر جامعه اسلامی کارگران )مسئول واحد شهرستانها ،خانم جلالی (همسر کوچکی نژاد )مسئول واحد سیاسی و دکتر قره گوزلو مسئول واحد پشتیبانی و حسن کربلا ئی هم سخنگو شده است . و بر اساس اطلاعات به دست آمده بعضی افراد شاخص غائب بوده اند و بر اساس تماس تلفنی که با حسن کربلائی گرفته شد :وی اظهار داشت در جریان این نشست نیست و در جلسه حضور نداشته و نهاد و یا تشکلی نیز او را به این جمع معرفی ننموده است و مایل به همکاری با این گروه نیست .

*** اخیرا وبلاگها و سایت هایی در گیلان فعال شده اند که بر علیه برخی مقامات استان مطالبی منعکس می کنند که از جمله آنها انتخاب نیوز است در این وبلاگ بر علیه مدیرکل ارشاد ،کوچکی نژاد ،داداشی ،بهرام یعقوبی و مهندس علیپور مطالبی بکار رفته و استاندار جدید از همکاری و ارتباط با این افراد بر حذر داشته شده است ، اما ملی مذهبی ها و اصلاح طلبان گیلان هم سایتی به نام گیلنا راه اندازی کرده اند و بسیار شفاف وارد عرصه فعالیتهای انتخاباتی شده اند و ظاهرا احمد حسینی معاون سیاسی استاندار اصلاحات ،فیاض زاهد ،علی انجم روز ،آرش سیگارچی ،سیکنه گلبندی ،احمد رمضانپور ،اسحق راستی ،علی دانشمندی و روشنک سیاسی این سایت را رهبری می کنند و امین افقی که ارتباط نزدیکی با حق شناس داشته و مدتی هم در منطقه آزاد تجاری انزلی مشغول فعالیت بوده است ،مدعی شده گرداننده اصلی سایت است و لی به نظر می رسد افراد دیگری پشت پرده اداره سایت باشند و گفته می شود وبلاگ شهر من رشت ،وارش ،شیر خفته و وبلاگ شخصی کیوان محمدی (دبیر حزب اعتدال و توسعه استان )از جمله پایگاههای فعال اینترنتی اصلاح طلبان گیلان هستند.

*** شنیده ها حاکی است هاتفی عضو شورای شهر رشت که ظاهرا تصمیم گرفته در تالش کاندیدای مجلس هشتم شود در تاریخ 10 /7/86 در چلو کبابی قصر تالش حدود 150 نفر از اهالی تالش را به صرف افطار دعوت نمود و در این مهمانی در خواست همکاری با او و تنظیم جلسات برای او در مناطق مختلف هم صورت گرفت و تراکت تبلیغاتی هم بین مدعوین توزیع شد.

*** شنیده ها حاکی است کاظم کسرایی فرماندار سابق املش تلاش زیادی برای انتخابات مجلس هشم در رودسر و املش دارد واو که از جریان اصلاح طلب بود ه،امیدوار است در انتخابات آینده از ناحیه اصلاح طلبان مورد حمایت قرار گیرد و گفته می شود حسن زادگان نماینده دوره ششم تصمیم جدی برای حضور و یا عدم حضور نگرفته اما اخیرا با تعدادی از کاندیداها جلسه ای برگزار نموده و به دنبال این هستند که جریان دوم خرداد روی یک نفر متمرکز شوند و حسن زادگان گفته به هر قیمتی شده نباید بگذاریم عباسی و یا علی اکبری به مجلس راه یابندو گفته می شود آقایان احمدی پور ،زالفی ،پاینده و بی آزار از فرمانداران و مدیران دوران اصلاحات در حال همکاری و همراهی با حسن زادگان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.